ارده تازه بدون بو

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

توجه داشته باشید که شما همچنین می توانید یک hommus homce بدون دستور تهیه کنید، در صورتی که به جای آن حساسیت دارید. روغن زیتون یا روغنهای دیگر (مثل کره بادام)، جایگزین های تاتینی خوب را هنگامیکه شما در دست ندارید، می گذارید.

دانه های کنجد یک طعم نابالغ و ظریف، تقریبا نامرئی، به بسیاری از غذاهای آسیایی اضافه می کنند. آنها همچنین مواد اصلی در tahini (خمیر بادام زمینی دانه کنجد) و هلال های شیرین فراخورشیدی خاورمیانه هستند. آنها در طول سال در دسترس هستند.

دانه های کنجد ممکن است قدیمی ترین شیرینی شناخته شده برای انسان باشد. آنها برای روغن هایشان بسیار ارزشمند هستند که به شدت مقاوم در برابر ریزش هستند. "کنجد باز" - عبارت معروف از شب عربی - نشان دهنده ویژگی متمایز کننده غلاف دانه کنجد است که زمانی که بلوغ می رسد، باز می شود. نام علمی دانه های کنجد Sesamun indicum است.


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۷ ، ۱۳:۰۰
Ahmad Ahmadi

برای تهیه سس خانگی، حدود 1/3 فنجان (80 گرم) tahini را با یک گل میخک سیر خرد شده، آب تازه فشرده از 1.5 لیمو، حدود 1-2 قاشق غذاخوری عسل خام، به همراه نمک تازه و فلفل ترکیب کنید. مواد لازم را با هم مخلوط کنید و پودر کردن را با آب گرم به همان اندازه که نیاز دارید برای رسیدن به پایداری که دنبال آن هستید، نازک کنید.

برای ساخت هوموم خانگی، 1/2 فنجان تاتیینی، 2 نخود نخود / 2 قاشق غذاخوری قارچ خوراکی، 1/2 قاشق غذاخوری روغن زیتون، 1/4 فنجان لیمو، 1 قارچ سیر خرد شده، نمک و فلفل به مزه. مواد تشکیل دهنده را به یک پروسس غذا یا مخلوط کن اضافه کنید تا صاف و در آب اضافی یا روغن زیتون ریزش کنید تا یک قاعده مناسب بدست آید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آذر ۹۷ ، ۱۳:۰۰
Ahmad Ahmadi

برای تهینی، شما نیاز به دانه تازه تازه (نه تفت داده / بو داده)، که شما می توانید در اکثر فروشگاه های بهداشت مواد غذایی، بازارهای قومی و یا آنلاین پیدا کنید. دانه ها را در یک روده آب خیس کنید تا آنها را خیس کنید، اما ترشی را که ممکن است به پایین کاسه فرو بریزد، بریزید. برای بیشتر مزایا، از تمام قسمت های دانه استفاده کنید، اما آب آشامیدنی را از بین ببرید. بذر را به مدت چند دقیقه در یک کاسه ی گرم بر روی نیمکت گرم بریزید و به آرامی بجوشانید. بعد دانه ها را در یک پروسس غذا یا مخلوط کن بکشید تا خمیر نرم شود. این طبیعی است که روغن به سمت بالا شناور شود و از قسمت ضخیم تر جدا شود، بنابراین فقط می توانید به راحتی بخوابید تا آن را یکنواخت تر کنید، زمانی که آماده استفاده از آن هستید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آذر ۹۷ ، ۱۳:۰۰
Ahmad Ahmadi

بعضی از آنها را به یک سس مبتنی بر زنجبیل اضافه کنید و آن را بر روی رشته فرنگی سوبا سرخ کنید.

چگونه می توان ارده  را تزیین کرد

اگر شما برای آن کار می کنید، می توانید به راحتی خود را به راحتی خودتان را تازه تهینی، هوموس یا سالادی سالاد را بخورید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آذر ۹۷ ، ۱۳:۰۰
Ahmad Ahmadi